Ik heb van Vinted een mail ontvangen met de vraag een kopie van mijn ID of rijbewijs door te sturen omdat ik deze maand bijna mijn transactielimiet bereikt heb.Mag ik deze mail vertrouwen
Ik heb van Vinted een mail ontvangen met de vraag een kopie van mijn ID of rijbewijs door te sturen omdat ik deze maand bijna mijn transactielimiet bereikt heb.Mag ik deze mail vertrouwen
Als het van Vinted zelf is zou ik dat vertrouwen. Misschien nog even wachten om te zien of het echt problemen geeft op de app als je dit gewoon niet doet? Of kan je nu al niets meer kopen?
Het is mogelijk, Controleer het e-mailadres dat het naar u gestuurd om ervoor te zorgen dat het officieel (vinted.nl of. fr). In ieder geval weet ik dat als je te veel geld hebt verzameld in je account, ze je kunnen vragen om een foto van je identiteitskaart, zodat je een overschrijving doen. Ik heb dat nooit moeten doen, maar ik heb van deze mogelijkheid gehoord wanneer de som te groot wordt. Ik spreek geen Nederlands, dus dit is een vertaling. Ik hoop dat je me begrijpt.
Bedankt @katmestdagh en @sosomk ,ik heb vinted een mail gestuurd om hen te vragen of de mail betrouwbaar is en ik verwacht morgen antwoord.Ik zal ondertussen ook controleren of de mail van Vinted.nl of vinted.fr of vinted.be is en misschien is het inderdaad verstandig om tot het eind van de maand geen transacties meer te doen naar mijn bankrekening zodat ik onder de limiet blijf.😏
@claudineglibert hoi, ik heb deze vraag al een paar keer zien passeren op het forum en blijkbaar is dit inderdaad correct...😊
Bonjour je suis fan des marques Claudie Pierlot Bash comptoir des cotonniers Sezane ekyog .. Mon armoire débordé d'articles taille XS/ s / m ! Je prépare un déménagement pour bientôt donc n'hésitez pas a passer tout est classé dans les #du profil
@cmichiels81 Bedankt voor de info,dat geeft al wat meer vertrouwen.Ik zal ook eens zoeken op het forum 😉
@testduif natuurlijk is er ook een Belgische markt maar ik heb ondervonden dat de pakketten vlugger toekomen in Frankrijk dan in België en vermits er een vertaalfunctie aanwezig is,vormt dit geen probleem om te verkopen in Frankrijk
ze komen uit Litouwen
Ik heb deze vraag vandaag ook gekregen. Ik heb wel een foto van mijn ID gestuurd en kreeg het bericht dat de controle in behandeling is. Afwachten dus :-). Ik hoop dat dit legaal en van Vinted zelf komt 😕.
Ik heb zaterdag ook de vraag gehad om copie van identiteitskaart op te laden. Maar als ik postcode invoer wordt de gemeente waar ik woon niet ingevoerd. Iemand hetzelfde probleem?
Ik heb dit ook al gehad bij vinted ,maar ze zeggen toch altijd dat je geen kopie en foto's van ID moogt doorsturen voor uw eigen veiligheid ,ik begrijp niet Waarom vinted dit vraagt , niemand anders heeft mij dit ooit gevraagd via pc.. Politie waarschuwd iedereen om geen foto's van uw ID via computer door te sturen .
Ik heb een artikel verkocht en wil nu verzendlabel aanvragen maar mijn postcode wordt niet geaccepteerd?
Ik heb een vraag. Zit op de vinted app kan ik geen berichten meer sturen. De spamfilter houdt het tegen. Weet iemand wat die betekend.
ik kan niet meer reageren bij verkopers, spamfilter houdt mijn bericht tegen. Betalingen kan ik ook niet meer uitvoeren om de limiet van transacties bereikt is. Over wat gaat dit want ben echt niet mee .