Beste Vinted
Vandaag pakjes willen versturen.
In Bpost aanvaarden ze het niet , kennen ook Vinted niet!
Relay -punt wou ze ook niet aanvaarden!
Wat Nu ?
Ik heb vier artikelen verkocht en kan ze niet versturen
Dank U
Beste Vinted
Vandaag pakjes willen versturen.
In Bpost aanvaarden ze het niet , kennen ook Vinted niet!
Relay -punt wou ze ook niet aanvaarden!
Wat Nu ?
Ik heb vier artikelen verkocht en kan ze niet versturen
Dank U
Is dit reeds opgelost? Ik verkoop voor het eerst en vraag me af hoe ik het moet versturen. Als ik de werkelijke verzendkosten aanreken willen ze niet kopen, maar een pakket voor 5€ naar het buitenland versturen kan volgens mij toch ook niet. Bpost rekend 20 €. Ik vind nergens antwoorden heo het werkt.
Bij mij werkt het ook niet met Vinted, ben meer kwijt dan dat ik overhoudt heb al verkopen geannuleerd.
Ik neem gewoon een lege doos die je bij de winkel kan krijgen of een schoenendoos( wel de juiste maat ). Ik plak het verzendingslabel erop en geef het af aan een mondial relay punt in de buurt en het kost me niks. Ik heb zo al 3 keer iets verzonden en het was altijd een succes. Groetjes
Ik vraag me even af hoe nu verder. Ik woon in Nl maar heb een koper uit Frankrijk . Ik heb als verzendopties alleen DHL en DPD staan kan niks anders zien of selecteren zelfs geen post Nl. Betekend dit dan automatisch dat deze 2 naar Frankrijk sturen?
Wie weet het antwoord. Ik wil iets verkopen aan iemand in Frankrijk. Bij mij in de app staat dat de verzendkosten voor de kopen €3,90 zijn, maar bij de koper in de app staat dat de kosten van verzenden voor haar ruim €6,- zijn. Dat is toch raar? Iemand enig idee hoe dat komt? Groetjes
ik heb iets verkocht, opgestuurd met DPD (gister afgeleverd) maar zie nergens in chat knopje ‘verstuurd’
Ik wil een pakketje verzenden via mondial relay waar kan ik de verzendpunten vinden? (Antwerpen)
wat moet ik doen met een verzendlabel van DHL? ook op pakketje plakken? ik heb enkel verstuurd via mondial
Ik wil Iets verzenden, alle verzendopties zijn aangevinkt in mijn profiel. De koper geeft aan dat kopen niet lukt omdat ze geen verzendopties kan zien. Wat doen we verkeerd? Al aantal zaken verkocht zonder problèmen hiermee...
Hallo, kan iemand me helpen. Heb me gister aangemeld bij Vinted en iets verkocht. Maaar nu komt het, ze heeft €2,96 betaald voor verzenden en dan de fee erbij voor Vinted. Ik begrijp dat ik dat zelf dus verkeerd heb gedaan. Als ik nu op pakketje middelgroot klik worden dan ook de verzendkosten gelijk aangepast? Hoe zit het nu met die €2,96 krijg ik daar een boete over of hoe gaat dat??
Hoe krijgt mijn koper te weten dat het pakketje onderweg is? Naast dat ik dat zeg maar kopers dat niet altijd zullen geloven ofzo?
Hallo ik heb het pakketje op de post gedaan maar moet ik het aanvinken dat het is verzonden??
@maureenvdk
Goedenavond,
het hangt ervan af hoe je het pakket heeft verzonden.
Je vindt alle informatie over dit onderwerp in Helpdesk --> Verzenden --> Ik ben een verkoper --> Bewijs van verzending toevoegen
Success!
@daniellebeugels
Hallo!
Je hebt waarschijnlijk in de tussentijd het antwoord op jouw vraag gevonden...
De koper betaalt altijd de verzendkosten.
@twanwvs
Hallo!
als je naar
Helpdesk --> Verzenden --> Ik ben een verkoper --> Bewijs van verzending toevoegen
kijkt vindt je alle informatie hierover.
Success!
Hallo, ik heb gister mijn pakketje naar de koper in frankrijk verstuurd via DPD. Vanochtend kwam iemand uit het dorp het pakketje brengen, was het bij hun afgeleverd. Op vinted staat nu dus dat het pakketje afgeleverd is maar ik heb hem nu weer terug. Kan ik met hetzelfde verzendlabel opnieuw versturen? En hoe kan het dat ik het pakketje terug heb gekregen ipv dat het naar frankrijk gaat??